این روزها...
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

این روز ها تلخ میگذرد.دستم میلرزد از توصیفش...

همین بس که:

نفس کشیدنم در این مرگ تدریجی مثله خودکشی کردنست با تیغ کند! 

 

 

در باز و بسته شد

حتما باز باد شوخی اش گرفته

ادای آمدنت را در می آورد

 

 

هر آهنگی که گوش میدهم

به هر زبانی که باشد....

بغضم را میشکند...

نمیدانم.........

بغضم به چند زبان دنیا مسلط است..

 

 

برای خیانت هزاران راه هست..

اما...

هیچکدوم مثله تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست....



نظرات شما عزیزان:

masoomeh
ساعت19:40---19 بهمن 1391
سلام
وبلاگت خیلی خوبه به منم سربزن ممنون میشم راستی لینکت کردم لطفا لینکم کن ممنون


farnazzz
ساعت12:37---19 بهمن 1391
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
داداشی مهران همشو خوندم خوشم اومدش داداش بخدا منم گرفتاره درسامم خودم ببینی ارسیومو ماه به ماه اپ میکنم راستی من از وبت خیلی خوشم اومدش لینکیدمت با اجازت توام بلینکی خوشال میشمممم قربونت برممم


مهدی
ساعت21:15---16 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اگه اومدی نظر یادت نره


zekhoo
ساعت11:05---8 بهمن 1391
are are are
areeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


دیوانه
ساعت20:43---7 بهمن 1391
یه سوال اساسی واقعابه نظرتون ارزش داره که زندگیتون رو حروم خاطرات یکی بکنید که دوستون نداشته؟باور کنین که دوستی های این دوره وزمونه همش کشکه به جز تعداد اندکی

شاهرخ
ساعت22:11---6 بهمن 1391


سلام دوست عزیز. وقتت بخیر.

از شما دعوت میکنم به سایت منم سر بزنی.

خوشحال میشم نظرتو بدونم.

موفق باشی



samane
ساعت22:03---6 بهمن 1391
in jomlat ali bod harf nadasht

sia
ساعت16:52---18 دی 1391
بساط کرده ام
و تمام نداشته هایم را
ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ…
بی انصاف چانه نزن
ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺎﯾﻢ …
به قیمت عمرم
تمام شده!
g رو بذار


رامین
ساعت0:57---18 دی 1391
پس تو گجایی؟

اپم

منتظرتم


زهرا
ساعت16:39---17 دی 1391
آدمـــــ هـا کـه " عـوض " می شونـد ... از " سـلام " و " شـب بـخیـر " گـفتـنشان مـی شود ایـن را
فـهمیـد ! از "بوسه هایشان " از " حـرف هـا " و " نـگاه هـا " ... ... از گـودال هـای ِ عـمیـقی کـه ...


هیچکس
ساعت16:15---16 دی 1391
به کدامین جرم حکم صبر برای من صادر شد؟

جرم من فقط عاشقی بود.


رامین
ساعت0:32---16 دی 1391
اگر قادر نيستي خود را بالا ببري همانند سيب باش تا با افتادنت انديشه‌اي را بالا ببري

شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت15:42---15 دی 1391
سلام...خوبی؟

اومدم خداحافظی کنم...صاف و ساده تعطیل شد!

بدی از من دیدی بذار پای شیطونی و حلال کن!

حوصله ندارم بگردم....اگه لینکم کرده بودی برو حذفش کن!

خیلی چاکریم...خداحافظ...


ریحان
ساعت11:51---14 دی 1391
بسوز ای دل که امروز اربعین است / عزای پور ختم المرسلین است
قیام کربلایش تا قیامت /سراسر درس، بهر مسلمین است
اربعن حسینی تسلیت باد
اپم


نوشین
ساعت15:37---13 دی 1391
گـــــــــــــــاهيِِِِِِِِ عميـــــــــــــــــــــــــــ ـــقا دلمــــــ ميخواهد مثل ماهيـــــ باشم....

زيـــرا حافظه ماهيِِِِــــ فقط هشتــــ ثانيه استـــــــ......

بي هيچ خاطره ايِِِـــــ.....




khalil
ساعت0:49---13 دی 1391
سلام دوست عزیز الحق و ولانصاف وبت حرف نداره خوشحال میشم نظر تو در مورد وبم بدونم در ضمن اگر خواستی منو با عنوان آینه کاری و هنر آینه کاری لینگ کن .لطف کرده خبر بده تا لینگت کنم .

H_Darkness
ساعت13:14---12 دی 1391
سلام رفیق. خوبی؟ مثل همیشه عالی... من آپم خواستی یه سر بزن.........

رامین
ساعت1:18---12 دی 1391
آن روز که همه به دنبال چشم زيبا هستند، تو به دنبال نگاه زيبا باش

MOHADESE
ساعت23:25---11 دی 1391
Slm dadash mehran ap jadidieto khondam khob bod

mahtab-a
ساعت12:20---11 دی 1391
پایانی برای قصه ها نیست، نه بره ها گرگ میشوند نه گرگ ها سیر! دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،حالم خوب است اما گذشته ام درد میکند...!

دختر کویر
ساعت20:05---10 دی 1391
ده عدد زیادی بود تو بچه گی‌‌ هامون
تا ده می‌‌شمردیم قایم می‌‌شدیم
تا ده می‌‌شمردیم همدیگه رو پیدا می‌‌کردیم
همدیگه رو ده تا دوست داشتیم
یک تومن ، ده تا آبنبات
یک توپ ، ده تا همبازی
یکبار قهر ، ده بار آشتی‌
یک بغل ، ده تا بوسه‌
یک کوچه، ده تا همسایه
یک دیدار ، ده تا نامه
این روزا توپ داریم ، همبازی نداریم
توی کوچه مون همسایه نداریم
قهر داریم ، آشتی‌ نداریم
نامه ی عاشقونه نداریم
این روزا اندازه ده تا ، دیگه هیچی‌ نداریم
راستی‌ این روزا چی‌ داریم ؟؟؟


hamid
ساعت18:36---10 دی 1391
اگه دوست داشتی برای تبادل لینک یه سری بزن

ریحان
ساعت12:34---10 دی 1391
سلام عالی بود موافقم باهات کثیف ترین خیانت دروغه دوست داشتنه ااااااااه من کشیدم پس میفهمم

sia
ساعت23:40---9 دی 1391
iهر آدمی که میرود ، یک روز یک جایی به یک هوایی بر میگردد !همیشه چیزی برای جاماندن هست . حتی یک خاطره...
(توی پیامات ی اسم بود که حالمو گرفت رفیق)


BaRaN
ساعت22:15---9 دی 1391


سلام خوبی؟
وبت خیلی توپه
ممنون که به وبم سر زدی
سپاس فراوان
من لینکت کردم اگه دوس داشتی وبم رو لینک کن
مرسی


پرنسس
ساعت19:23---9 دی 1391
برای ماندن



گاهی باید رفت





گاهی به



قلب کسی





گاهی از



قلب کسی.



مریم
ساعت18:02---9 دی 1391
سهلااااااااااااااااام.من ازت نپرسیده بودم که از کی متنفری
یکی از طرف من این پیامارو میفرستاد
میخواد هکت کنه مواظب باش سوالای شخصی تو به کسی ندی


دختران دریـــا
ساعت16:19---9 دی 1391
*دلتنـــگم* ؛
قرارمــان فصل انگــور ...
شراب که شدم بیـــا !
تو "جــام" بیاور ،
من جــان !


زینب
ساعت15:36---9 دی 1391
مهران جون سلام.
باز تو گفتی بی معرفت آخه من که میام سر میزنم کجا بی معرفتم هان؟
خیلی قشنگ بود مخصوصا آخریش آقای با معرفت.


ملیکا
ساعت14:32---9 دی 1391
سلام وبتون عالیه
ممنون که به وبم سر زدید
تشکر
من لینکتون کردم اگه دوس داشتید وبم رو لینک کنید
مرسی


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت11:56---9 دی 1391
سلام داداش مهران...دیدی اومدم؟؟؟

خیلی خوشگل بود پستت...هم عکس هم متنا!

آخ راستی...خوبی؟؟


رهگذر شهر دل
ساعت10:18---9 دی 1391
من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم / فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام / ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام


mahsa
ساعت9:26---9 دی 1391
به سلامتي تنهاييـــــــــ ­ـــم. . . .

که هر وقت بهش خيانت کردم بازم اومد سراغم !!!
like


دختران دریـــا
ساعت1:12---9 دی 1391
کنــــار حوصلــه ام بمـــان ...
اگر نباشی ؛
"دلــــم" که هیچ ،
"دنیــــا" هم تنگ می شود !


دختران دریـــا
ساعت1:10---9 دی 1391
آپ پر از احساسی بود ...
مثل همیشــه کوتاه ... دلنشین و زیبا
مرسی
موفق باشی


دختران دریـــا
ساعت1:08---9 دی 1391
ســلام رفیق عزیــز و به قول خودت قدیــمی ...
امیـــدوارم خوب خوب باشی،
ما هم ممنــونیم از این که همیشـــه به ما و در واقــع وبمون نظر لطف داری و باور کن با نظرات خوبت بهمون انگیزه موندن و نوشتن میدی
خوشحالــیم که همیشــه سعی میکنیم و میشه که اولین کامنت مطلب جدیدت مال ما باشه ...

ولی... نظر قبلیمون مال قبل از آپ جدیدته ... ما به عبارتی پیش دستی کردیم ... بازم ممنــون از حضور گرم و دلگرم کننده ات ...
شب آروم و گرمی داشته باشی


ramin
ساعت1:04---9 دی 1391
سلام داداش گلم.


ممنون که خبر دادی خیلی زیبا بود.


راستی رفتم تو پروفایلت یه عالمه خندیدم. این کی بود بت گیر داده بود؟ پاسخ:نمیدونم کیه ولی هرکی هست،منو کشته.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
8 / 10 / 1391برچسب:, 10 PM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§